آراد برندینگ

با دنبال کردن افکار ثروتسازم میلیاردر شدم

همیشه یادتان باشد که شکست موقتی می باشد اما اگر راهی برای فرار از فقر پیدا نکنید تا ابد با شما خواهد ماند و حال و آیندتان را نابود خواهد کرد. من با علم به این موضوع، کسب و کاری را در حوزه ی نخ فیلامنت راه اندازی کردم و با وجود نداشتن سرمایه ی اولیه، توانستم با پیاده سازی یک استراتژی عالی به سود بسیار خوبی برسم. این استراتژی موجب شد تا من رفته رفته به یک فرد ثروتمند تبدیل بشوم.

نخ فیلامنت

با استفاده از دستگاه نخ ریسی یا از طریق اسپینزت از الیاف طبیعی و مصنوعی، نخ فیلامنت استخراج می شوند. برای خرید عمده این نوع نخ تولیدی ها می توانند از دوک های سردوز نازنج کیلویی مشکی و سفید با وزن های 1000 و 500 گرمی استفاده نمایند.

دوک نخ استرچ نازنج در رنگ بندی های متفاوت در وزن های 200 گرمی و 100 گرمی بهترین گزینه برای مزون ها و خیاطان خانگی می باشند، چون وزن سبکی دارند. نخ استرچ در دو مدل ماسوره و نخ وجود دارد ماسوره این نمونه امحصول در بسته بندیهای 24 عددی و دوک آن در بسته بندیهای سه عددی به فروش می رسد.

با دنبال کردن افکار ثروتسازم میلیاردر شدم

نخ فیلامنت پلی استر

یکی از پر مصرف ترین نخ ها در صنعت خیاطی نخ فیلامنت پلی استر می باشد و در ابعاد مختلفی با توجه به نیاز کاربران پیچیده می شود شما می توانید بسته به نیاز خود در وزن های یک کیلو گرم، نیم کیلویی، 400 گرمی، 300 گرمی و 200 گرمی آن را تهیه کنید. این نخ در انواع رنگ ها تولید می شود و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد لذا پاسخگوی نیازهای شما به بهترین شکل می باشد جنس این نمونه نخ معمولا پلی استر است و در شرایط مختلف از آن استفاده می شود.

این نوع نخ برای چرخهای صنعتی گزینه مناسبی می باشد و این به دلیل ویژگیهای مناسب آن است و علاوه بر مصارف صنعتی، برای مصارف خانگی و آموزشی هم از آن استفاده می شود.

با دنبال کردن افکار ثروتسازم میلیاردر شدم

نخ فیلامنت ۱۵۰

نخ فیلامنت 150 در نساجی، نخی پر کاربرد می باشد و از ویژگیهای بارز آن می توان به وزن سبک و استحکام بالای آن اشاره کرد عواملی مختلفی مانند برند تولید کننده نخ، درجه کیفیت آن، نمره نخ و رنگ روی قیمت نخ فیلامنت 150 تاثیر گذار می باشند. نمونه رنگی این نوع نخ از جمله نخ های پر استفاده در هنر دوخت و خیاطی می باشد این نوع نخ برای استفاده های آموزشی و خانگی بسیار مناسب است و این به دلیل جنس ترویرا، تنوع رنگ مناسب، نوع قرقره و حجم کم آن می باشد.

در بسته های 24 عددی به صورت قرقره این محصول در رنگهای متنوعی تولید می شود 11 گرم وزن تقریبی هر قرقره می باشد. این نوع نخ، نازکی خاصی دارد به همین دلیل به پارچه آسیبی نمی رساند بنابرین اگر می خواهید از این نخ استفاده کنید باید با ظرافت خاصی عمل کنید تا روی پارچه رد دوخت باقی نماند.

با دنبال کردن افکار ثروتسازم میلیاردر شدم

.

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا