آراد برندینگ

برنج باعث شد من به درآمد ده رقمی برسم

من با فعالیت در حوزه ی انواع برنج توانستم درآمد خود را ده برابر کنم. کارآفرینی در این حوزه باعث شد من به این درآمد برسم. در ادامه قصد دارم شما را با انواع برنج آشنا خواهید شد.

برنج طارم هاشمی فوق اعلا

قرار دادن این دو نوع بذر سبب ایجاد محصولی بسیار عالی تر شده است، بنابر این برنج طارم هاشمی دارای قدی کشیده و بلند و رنگی سفید مایل به کرم است. قیمت برنج طارم هاشمی فوق اعلا به عوامل مختلفی بستگی دارد.

با دمیدن هوای درون دهان بر برنج خشک و بوییدن آن می توان عطر عالی برنج را تشخیص داد این برنج زیر دندان بسیار سفت و سخت است.

در این محصول هیچ برنج نیمه و یا شکسته ای وجود ندارد و تمام دانه ها هم اندازه و یک شکل با قدی کشیده و رنگی سفید و مایل به کرم می باشد و عطر برنج را حتی می توان با دمیدن به برنج خشک به خوبی احساس نمود.

پخت این برنج بسیار آسان و ری برنج در حد قابل قبول می باشد و می توان برنج را به صورت کته و یا آبکش شده تهیه نمود که در هر دو صورت از عطر و طعمی عالی برخوردار می باشد.

C:\Users\ARAD\Desktop\06.jpg

برنج طارم محلی شمالی

قیمت برنج طارم محلی شمالی مناسب است. در هر 100 گرم برنج طارم محلی، 4 میلی گرم کلسیم وجود دارد و مصرف آن به صورت مرتب به تقویت استخوان و عضلات کمک می کند و از بروز بیماریهای مربوط به مفاصل جلوگیری خواهد کرد.

مجموعه ما یکی از برترین واحدهای تولید کننده برنج طارم محلی شمال در کشور است که سالهای بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می کند، اعتبار ما به دلیل اعتماد شما عزیزان می باشد و با کیفیت ترین نمونه های این کالا به صورت عمده و قیمت منصفانه برای مشتریان محترم ارسال می گردد.

برنج طارم بافت بسیار نرمی دارد و این موضوع موجب شده تا نحوه جویدن آن برای نوزادان نیز بسیار راحت باشد به همین خاطر می توان از این محصول برای پخت غذای کودک استفاده کرد.

هضم راحت برنج طارم و خواص درمانی بسیار زیاد این کالا موجب گشته تا افراد مختلفی بتوانند از این محصول استفاده کنند و مصرف آن نقش بسزایی در تقویت معده و روده خواهد داشت.

C:\Users\ARAD\Desktop\09.jpg

برنج استخوانی ندا آذوقه

پخت این محصول در مدت 10 تا 15 دقیقه انجام می شود و می توان از آن برای تهیه غذای کته استفاده کرد، کته کردن این نوع برنج به حفظ مواد معدنی آن کمک بسزایی می کند و مصرف این کالا باعث افزایش قوای جسمانی افراد می شود. قیمت برنج استخوانی ندا آذوقه بصرفه است.

سطح کشت و تولید این نوع برنج در استان گیلان بسیار زیاد است و این موضوع به رفع نیازهای داخلی کمک بسیار زیادی می کند و نقش مهمی در معرفی غلات ایرانی به جهان خواهد داشت.

کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول باعث شده تا بسیاری از مصرف کنندگان خرید این نوع برنج را به دیگر برنجهای خارجی ترجیح دهند و پخت آن با سطح کیفی بسیار عالی انجام می شود.

این نوع برنج در زیبایی هر چه بیشتر پوست موثر می باشد و مصرف آن باعث شفافیت پوست می شود، این موضوع موجب گشته تا از عصاره این محصول برای تولید کالاهای آرایشی و بهداشتی استفاده شود.

برنج طارم هاشمی فوق اعلا در واقع از تلفیق دو نوع بذر هاشمی و طارم به دست می آید این دو نمونه هر کدام به تنهایی از کیفیت بسیار بالا برخوردار هستند.

C:\Users\ARAD\Desktop\05.jpg

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا