آراد برندینگ

تخمه آفتابگردان شور ریز

تخمه آفتابگردان شور ریز

در ابتدا باید گفت تخمه آفتابگردان با طعم هایی چون گلپر، شور و فلفلی در حال تولید و عرضه هستند. تخمه آفتابگردان سرشار از امگا3، انواع ویتامین، ماده معدنی و روغن آفتابگردان می باشد. طبع تخمه آفتابگردان گرم و خشک بوده و دارای خواص زیادی برای بدن انسان می باشد.این محصول دارای مقادیری چون سلنیوم بوده که به نوعی آنتی اکسیدانی برای عملکرد بهتر تیروئید دارد.تخمه سرشار از منیزیم بوده که می تواند از ماهیچه های بدن، مغز و حتی قلب به خوبی محافظت کند. از دیگر خواص تخمه آفتابگردان گلپر به این صورت است که می تواند میزان افسردگی را به شدت کم کند. وجود کربوهیدرات، چربی و پروتئین در تخمه می تواند به افزایش انرژی بدن کمک زیادی کند.

تخمه آفتابگردان شور ریز

به دلیل وجود خاصیت های زیاد در تخمه آفتابگردان چینی پیشنهاد می شود خانم های باردار هم از آن استفاده کنند چرا که مصرف آن می تواند فشار خون بالا را در آنها کنترل کند.جالب است بدانید مصرف تخمه آفتابگردان برای کودکان بسیار مفید است.همانطور که گفته شد تخمه آفتابگردان دارای فواید بسیار زیادی برای بدن می باشد.در صورتی که علاقه زیادی به تخمه آفتابگردان دارید باید آن را از فروشندگان معتبر خریداری کنید تا هم از کیفیت بالا و هم از قیمت مناسب بهره مند شوید.مجموعه آراد برندینگ سال هاست در زمینه تولید و عرضه انواع تخمه آفتابگردان فعالیت می کند و هدف ما جلب رضایت مشتریان عزیز با ارائه محصولاتی با قیمت مناسب می باشد.

تخمه آفتابگردان شور

تخمه آفتابگردان دارای خاصیت ضد التهابی، ضد قارچ بوده و به دلیل آنتی باکتریال بودن می تواند برای درمان زخم بسیار مفید باشد. باید گفت در صورتی که از تخمه آفتابگردان لیمویی به اندازه مصرف شود باعث چاقی نمی شود.میزان کالری این تخمه در هر 40 گرم نزدیک به 170 کالری دارد که بسیار قابل توجه می باشد. تخمه آفتابگردان دارای مقادیری فیبر، پروتئین و روغن می باشد و در صورتی که از آن به مقدار لازم مصرف شود می تواند در طول روز با خوردن آن احساس سیری کرد. در حقیقت تخمه آفتابگردان طعم دار دارای چربی های تکثیر و غیر اشباع بوده و می تواند کلسترول های مضر را از بدن دفع کند.

تخمه آفتابگردان شور ریز

فواید زیاد تخمه آفتابگردان شور بسیار زیاد می باشد و آن هم به دلیل وجود ویتامین A و D می تواند به درمان کبد چرب کمک بسیار زیادی داشته باشد.جالب است بدانید میزان چربی تخمه آفتابگردان شور بسیار کمتر از تخمه های بو داده و مغز شده می باشد.چربی هایی که در تخمه آفتابگردان خام وجود دارد برای بدن بسیار ضروری بوده و این چربی ها هیچگونه ضرری برای بدن نخواهد داشت.دقت داشته باشید در صورتی که از تخمه آفتابگردان به میزان زیادی استفاده شود می تواند برای سلامتی مضر باشد.در بسیاری از نانوایی ها از مغز تخم آفتابگردان برای پخت نان هم استفاده می کنند که طعم بسیار لذیذی به آن می دهد و افراد زیادی از آن برای صبحانه استفاده می کنند.

تخمه آفتابگردان ریز

یکی از خواص مهم این گیاه آرام بخش بودن آن است، این گیاه حاوی ماده ای به نام تریپتوفان است که بازسازی سروتونین مغز را افزایش و سبب کاهش استرس و ایجاد آرامش در فرد می شود به خاطر بالا بودن خواص انتی اکسیدانی آن برای جوان سازی پوست، درخشندگی آن و جلوگیری از پیری زودرس بسیار توصیه می شود. کمبود فیبر در بدن می تواند موجب مشکلاتی از جمله بواسیر شود، اگر شما جزو کسانی هستید که کمبود این ماده را در بدن خود حس می کنید تخمه آفتابگردان با سرشار بودن از فیبر بسیار برای شما مفید است که به بهبود عملکرد روده کمک شایانی می کند.

تخمه آفتابگردان شور ریز

تخمه آفتابگردان برای بهبود عملکرد هورومون های بدن بسیار تاثیرگذار است فیبر موجود در تخمه آفتابگردان ریز موجب بهبود گوارش می شود همچنین این ماده خوراکی باعث جذب بهتر مواد مغزی توسط روده می شود.منیزیم موجود در تخمه آفتابگردان موجب کنترل فشار خون در بدن می شود، همچنین این ماده به داشتن استخوان های قوی و تولید انرژی در بدن کمک می کند در کنار خواصی که تخمه آفتابگردان دارد، عوارضی نیز این ماده خوراکی به همراه دارد.مصرف زیاد تخمه آفتابگردان شور به خاطر نمک و فسفر موجود درآن ممکن است روی عملکرد کلیه تاثیر منفی بگذارد مصرف بیش از حد آن می تواند موجب چاقی و حتی خنثی کردن اثرات مطلوب آن باشد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا