آراد برندینگ

برای کسب ثروت شبیه به یک میلیاردر برنامه‌ ریزی کنید

برای کسب ثروت شبیه به یک میلیاردر برنامه‌ ریزی کنید

میلیاردرها از همان مسیری می‌گذرند که مردم معمولی از آن گذشته ‌اند. با این تفاوت که در مسیر میلیاردر شدن، باید فشارهای بیشتری را تحمل کنید و درست برنامه ریزی کنید.

خرید پارچه یکبار مصرف

از پر مصرف ترین محصولات تولیدی در میان لوازم یکبار مصرف بهداشتی، خرید پارچه یکبار مصرف از اهمیت زیادی برخوردار است. تنوع رنگ در این پارچه زیاد است و قابلیت تولید در رنگ های مختلف دارد که دررنگرزی آن از دو سیستم جت و ترموزور استفاده می شود.

C:\Users\AMIN\Desktop\1 (15).jpg

بلوک سقفی سفالی

برای اینکه شما بتوانید اندازه نیازتان از خرید بلوک سقفی سفالی را محاسبه کنید باید ابعاد سقف کاذب را تقسیم بر ابعاد بلوک سقفی کنید البته اینکه بخواهید آن را در چند لایه بسازید مهم است زیرا لایه های زیاد هزینه بیشتر و امنیت بالا تری را به همراه خواهد داشت و این امر بستگی به نظر کارشناس و مشتری دارد تا بخواهد برای امنیت بیشتر هزینه بیشتری را متحمل شود یا خیر.

C:\Users\AMIN\Desktop\5 (11).jpg

فروش روغن سویا

یکی از صنایعی که فروش روغن سویا در آن بسیار زیاد است صنایع تولید ماستیک و محصولات عایق بندی و درز بندی است عمدتا کارخانه هایی که تولید رنگهای روغنی دارند در کنار محصولات خود تولید بتونه و ماستیک دارند و از روغن سویا به عنوان ماده اولیه استفاده می نمایند. برنامه راهبردی در این شرکت بازرگانی مبنی بر توسعه روابط با سایر کارخانه ها و شرکتهای تولیدی است.

C:\Users\AMIN\Desktop\8 (4).jpg

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا