آراد برندینگ

با اسارت فقر صاحب ثروت شدم

اگر نیاموزید، نمی توانید ارتقاء یابید.  واژه «چرا» را کلمه مورد علاقه خود نمایید. هر چه بیشتر کنجکاو باشید، بیشتر می آموزید و بیشتر پیشرفت خواهید نمود. برای بالا بردن حس کنجکاوی خود، مانند یک ذهن مبتدی باشید. از ابراز کمبود دانش خود نترسید. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

میگو صادراتی بوشهر

بهتر است بدانید میگو صادراتی بوشهر یکی از غذاهای دریایی بسیار خوشمزه و سالم به حساب می آید که می تواند املاح مورد نیاز بدن را به سادگی فراهم نماید.

این ماده دریایی دارای ویتامین ها و املاح مختلفی می باشد که مصرف هفتگی آن می‌ تواند باعث افزایش کارکرد صحیح مغز و اندام های مختلف بدن شود همچنین از ریزش مو و پیری پوست جلوگیری می کند.

مصرف مواد غذایی حاوی فسفر مانند میگو می تواند از ابتلا به بیماری های مغزی مانند زوال عقل و آلزایمر جلوگیری کرده و باعث افزایش هوش و تقویت حافظه کوتاه مدت شود.

همچنین این ماده غذایی به دلیل دارا بودن ترکیبات سالم مختلف می‌تواند از ابتلا به بیماری‌ های گوارشی مختلف جلوگیری نماید. بهتر است به منظور افزایش کارایی بدن به صورت هفتگی از میگو استفاده کنید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (68).jpg

میگو پاک شده در شیراز

معمولا قیمت میگو پاک شده در شیراز و در همه جا یکسان نیست البته معلوم است که قیمت میگو در شهر های نزدیک به دریا ارزان تر از شهر های دور تر از دریا است.

قیمت میگو با توجه به آنچه که سفارش میدهید فرق میکند زیرا انواع مختلفی مثل نیمه سخاری و شاه میگو وجود دارد.

میگو پاک شده به صورت کاملاً بهداشتی و در شرایط استاندارد فرآوری و عمل رگ گیری انجام شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

یکی از گونه های سخت پوست دریایی میگو است که بیشتر در آب های شور یافت می شود و به دلیل مغذی بودنش از غذاهای پرطرفدار محسوب می شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (59).jpg

میگو خشک پلویی

برای میگو خشک پلویی ابتدا به سایز و اندازه آن توجه کنید و نمونه های مرغوب را متناسب با نوع نیاز خود انتخاب کنید، به عنوان مثال ارقام نسبتاً درشت با سایز 3 تا 4 سانتی برای میگو پلو مناسب هستند.

در هنگام خرید این نوع میگو از مدت زمان تهیه و فرآوری آن مطمئن شوید و سعی کنید محصولاتی را انتخاب کنید که حداکثر دو تا سه ماه از زمان نمک سود شدن آنها گذشته باشد زیرا کیفیت و طعم بهتری دارند.

اگر قصد خرید میگو خشک را دارید ارقامی را انتخاب کنید که به صورت بسته بندی استاندارد در ظروف یکبار مصرف یا پلاستیک های وکیوم هستند زیرا از نظر کیفیت استانداردهای بهتری دارند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (61).jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا