آراد برندینگ

این روش را برای ثروتمند شدن اجرا کنید

این روش را برای ثروتمند شدن اجرا کنید

همانطور که می دانید برخی از محصولات در ایران بازار خوبی دارند و هر شخصی می تواند وارد آن بازار شود و برای خود کسب درآمد داشته باشد در اصل سنگ آهن نیز یکی از این محصولات است.

قیمت سنگ آهن

پیشه و مشاغل مختلف  یا با مواداولیه سرکاردارند یا با محصولات نهایی تولیدی سروکاردارند و برخی مشاغل با فروش قیمت سنگ آهن به تنهایی نمی توانند کاری از پیش ببرند وبه صورت زنجیره ایی باید به مشاغل دیگردرارتباط باشد. پیشه و مشاغل مختلف  یا با مواداولیه سرکاردارند یا با محصولات نهایی تولیدی سروکاردارند و برخی مشاغل با فروش سنگ آهن به تنهایی نمیتوانند کاری از پیش ببرند وبه صورت زنجیره ایی باید به مشاغل دیگردرارتباط باشد. پس بجاست با تولید وذوب فلزات، بهترین نوع فلزات را تولید کنیم که نه تنها سالیان سال بلکه قرن ها پاسخگوی نیاز بشریت باشند واز طول عمر بسیاربالایی برخوردار باشند.

این روش را برای ثروتمند شدن اجرا کنید

پخش بطری پلاستیکی

بسته بندی و پخش بطری پلاستیکی این بطری ها بگونه ایست که تعداد زیادی از آن در یک بسته قرار میگیرد در یک ردیف و به کارخانه جات صنعتی برای بارگیری فرستاده می شود و در این فرآیند بدون دخالت دست برای جلوگیری از آلودگی احتمالی کمتر استفاده می گردد و داخل بطر یکاملا خشک و استریل می باشد تا مانع از رشد هرگونه باکتری و قارچ شود. امروزه پخش بطری پلاستیکی کتابی کوچک در تهران با قیمت مناسب به صورت عمده ارزان است که این بدلیل وجود کارخانه های تولیدی بیشماری است که در حاشیه تهران وجود دارد. معمولا از بطری کتابی برای آب و عرقیات گیاهی استفاده می گردد که در بطری روشن و شفاف ریخته می شود و با حجم مختلفی تولید می گردد و در صنعت تولید دارو نیز از این نوع بطری برای شربت و قرص کارایی دارند.

این روش را برای ثروتمند شدن اجرا کنید

بطری پلاستیکی بزرگ

در واقع همین قابلیت بازیافت بطری پلاستیکی بزرگ از مهمترین ویژگیهای این محصول به شمار می‌ رود که اگر این نوع بطری پت بازیافت نشوند در طبیعت تا سالهای طولانی باقی می مانند و به محیط زیست آسیب می رسانند اما بازیافت آنها سبب می شود تا بتوان مجدد از این نمونه بطریها در قالب محصولات پلاستیکی دیگر استفاده نمود. بطری پلاستیکی 100 سی سی از پرتقاضاترین نمونه محصولات پلاستیکی می توان بطری پلاستیکی 100 سی سی را مثال زد به این دلیل که این نوع بطری در صنایع متعدد کاربرد بالایی دارد و جزء بهترین و درجه یک ترین بطریهای موجود در بازار است که مورد تایید سازمان بهداشت قرار گرفته است.

این روش را برای ثروتمند شدن اجرا کنید

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا