رپورتاژ آگهی

پایانه نیسان بار راه ممتاز در تهران

استفاده از باربری بین شهری با نیسان بار از پرطرفدارترین خدمات باربری در گروه حمل و نقل راه ممتاز است. شما با یک بار استفاده از خدمات باربری راه ممتاز می توانید تجربه ای دلنشین از باربری بین شهری را داشته باشید چرا که کلیه موارد ایمنی نظیر صدور بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر، پاسخگویی شبانه روزی و … در این باربری به نحو احسنت انجام می شود.

راه ممتاز با صدور بارنامه هوشمند ، یک تحول عظیم در حوزه حمل و نقل بین شهری ایجاد نموده است و موجب رضایت خاطر مشتریان همیشگی این باربری شده است. باربری راه ممتاز با داشتن سابقه طولانی در زمینه حمل بار بین شهری با نیسان بار با پوشش سراسری موجب ایجاد بزرگترین ناوگان سبک بار در کشور شده است. شما در هر کجای کشور که باشید می توانید تنها با یک تماس از خدمات باربری بین شهری راه ممتاز بهره مند شوید.

برای ارتباط با راه ممتاز کافیست با شماره های 02166630603 و 02165812391 تماس بگیرید. اپراتورهای مجموعه راه ممتاز به صورت شبانه روزی و در همه ایام هفته پاسخگوی شما مشتریان گرامی هستند. دفتر مرکزی راه ممتاز در شهر تهران واقع شده و این مجموعه باربری دارای مجهزترین انواع وانت بار بین شهری جهت ارائه بهترین خدمات باربری با بالاترین کیفیت و پایین ترین هزینه به هموطنان عزیز می باشد.

پایانه نیسان بار راه ممتاز

حمل بار بین شهری با نیسان بار

نیسان بارها به دلایل مختلفی نظیر نداشتن محدودیتهای تردد در سطح شهر ، توان حمل بارهای بالای 2 تن ، توان موتور بالا و امکان حمل بار در جاده های صعب العبور و پرپیچ و خم ، هزینه باربری مناسب و … از محبوب ترین ماشین های باربری به حساب می آیند.

انتخاب یک باربری ایمن و معتبر از دغدغه های اصلی صاحبان بار در وقت حمل بار بین شهری با نیسان بار است. استفاده از خدمات باربری راه ممتاز ، موجب ایجاد آسودگی خاطر مشتریان جهت حمل بار با نیسان بار بین شهری می شود. راه ممتاز ، کلیه امور باربری را بصورت کاملا ایمن و توسط رانندگان متخصص و حرفه ای با انواع وانت بار انجام میدهد. این مجموعه باربری خدمات حمل بار برون شهری خود را با انواع نیسان بار به صورت شبانه روزی و با پشتیبانی 24 ساعته انجام میدهد.

راه ممتاز حمل بار با نیسان بار را از تهران به شهرستان ها و به تمام شهرهای کشور نظیر مازندران ، رشت ، مشهد ، اهواز ، بندرعباس ، تبریز ، شیراز ، بوشهر و کرمان بصورت شبانه روزی با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت انجام می دهد.

خدمات حمل بار تخصصی با نیسان بار

در مجموعه راه ممتاز ، جهت حمل بار بین شهری خدمات ویژه ای ارائه میشود که در هیچ باربری دیگری نظیر آن وجود ندارد و به عنوان ویژگیهای انحصاری این باربری به شمار می رود. صدور بارنامه هوشمند و بیمه نامه از شرکت های معتبر بیمه تنها گوشه ای از خدمات این مجموعه است. از سوی دیگر خدماتی نظیر حمل خرده بار و کنارباری ، بار برگشتی ، اعزام کارگر بسته بندی در محل و … از دیگر خدمات این مجموعه است. بطور کلی می توان گفت بارنامه به منزله سند رسمی در حمل و نقل بین شهری است و با استفاده از آن امکان پیگیری وضعیت بار مشتریان وجود دارد.

از دیگر سوی صدور بیمه نامه معتبر براساس ارزش بار ، موجب افزایش ایمنی در باربری بین شهری و پرداخت خسارت در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده می گردد. در صورت بیمه نکردن بار و یا عدم صدور بارنامه معتبر ؛ در هنگام نرسیدن بار به مقصد یا در زمان دیر رسیدن بار، شما بعنوان صاحب بار نمی توانید ادعای مالکیت در مورد بار خود کنید و یا خسارت خود را دریافت نمایید. بنابراین به شرکتهای باربری که بارنامه و بیمه نامه جهت بارهای دریافتی ارائه نمی دهند اطمینان نکنید.

حمل بار تخصصی با نیسان بار

حمل اثاثیه منزل با بهترین باربری نیسان بار بین شهری

حمل اثاثیه منزل همواره با چالش های زیادی همراه است. خصوصا اگر این حمل اثاثیه از شهری به شهر دیگر باشد حجم چالش ها بیشتر نیز می شود. انتخاب یک باربری مطمئن ، منصف و خوش قول می تواند از اولین چالش های حمل اثاثیه بین دو شهر باشد. در مجموعه راه ممتاز شما می توانید از خدمات نیروهای بسته بندی برای کارتن کردن لوازم منزل استفاده کنید. برخی افراد به دلایل گوناگون و مشغله زیاد فرصت بسته بندی لوازم و اثاثیه را ندارند. کمک از کارگران بسته بندی می تواند علاوه بر سرعت بخشیدن به کار بسته بندی ، خیال شما را از بابت استاندارد بودن بسته بندی و عدم آسیب به لوازم خانه راحت کند.

بعد از بسته بندی لوازم، با رعایت کلیه نکات ایمنی کلیه اثاثیه توسط کارگران حمل بار ، در خودروی باربری مناسب اسباب کشی نظیر نیسان بار، کامیونت یا خاور مسقف بارگیری می شود. در خودروهایی نظیر نیسان وانت یا خاور غیرمسقف برای اینکه به لوازم و اثاثیه در طی مسیر آسیبی وارد نشود عملیات چادرکشی روی لوازم نیز انجام می شود. این چادر از جنس برزنتی بوده و هیچگونه گرد و خاک و رطوبتی را به لوازم انتقال نمی دهد.

متقاضیان حمل اثاثیه منزل با باربری راه ممتاز، دیگر نگرانی در زمینه آسیب رسیدن به بار خود را نخواهند داشت زیرا نظیر سایر امور باربری جهت حمل اثاثیه منزل هم بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر صادر میشود تا در وقت بروز آسیب به وسایل مشتریان بتوانند خسارت مالی خود را بصورت کامل از شرکت بیمه دریافت نمایند. همچنین صاحبان بار می توانند از وضعیت بار خود در هر مرحله ای بصورت آنلاین مطلع شوند.

مطلب مرتبط : حمل اثاثیه منزل با قیمت ارزان 

باربری نیسان بار بین شهری

حمل خرده بار با بهترین باربری نیسان بار بین شهری در ایران

از خدمات دیگر باربری راه ممتاز می توان به حمل خرده بار اشاره کرد. شما با دریافت خدمات حمل خرده بار دیگر نیاز به پرداخت کل هزینه کرایه خودرو به صورت دربستی را نخواهید داشت. خرده بارها در کنار هم در خودروی باربری نظیر نیسان بار یا خاور بارگیری می شوند و در مقصد تحویل مشتری یا شرکت باربری موردنظر می شوند. در این صورت هزینه حمل بار برای مشتری بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

در باربری راه ممتاز جهت حمل خرده بار نظیر کلیه امور باربری، بیمه نامه باتوجه به ارزش بار و درخواست مشتری و همچنین بارنامه هوشمند صادر می گردد. پس با استفاده از این خدمات، مشتری حمل خرده بار دیگر نگرانی درباره حمل بار خود نخواهند داشت.

در برخی از باربری ها برای خرده بارها بارنامه صادر نمی شود و این خطری است برای مشتریان حمل خرده بار. در صورت بروز هرگونه مشکل برای بار ؛ بدون بارنامه معتبر نمی توان ادعای مالکیت بر بار را نمود و یا خسارت های احتمالی را دریافت کرد. پس به باربری هایی که بدون صدور بارنامه و بیمه نامه اقدام به حمل بار بین شهری می کنند هرگز اطمینان نکنید چرا که به علت نداشتن بارنامه امکان پیگیری برای مشتریان و هیچ تضمینی جهت سالم رسیدن بار به مقصد وجود ندارد.

باربری تهران به شهرستان با بهترین باربری بین شهری در ایران

حمل بار از تهران به شهرستان متقاضیان زیادی در باربری راه ممتاز دارد. شهر تهران به عنوان کلانشهری تولیدی و صنعتی مراودات بسیاری با شهرهای دیگر دارد و این تولیدات باید توسط خودروهای باربری به دیگر شهرها ارسال شود. در راه ممتاز کلیه امور مربوط به حمل بار بین شهری مثل محصولات صنعتی و تولیدی، محصولات کشاورزی و دامی، تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی، اثاثیه منزل و جهیزیه، حمل خرده بار و … با انواع خودروهای باربری مجهز مثل نیسان بار و وانت بار به صورت کاملا حرفه ای از تهران به شهرستان انجام میشود.

باربری راه ممتاز با داشتن خودروهای باربری مجهز برای باربری بین شهری و رانندگان کاملا حرفه ای در سراسر کشور، بزرگترین ناوگان حمل و نقل باربری تهران به شهرستان محسوب میشود. بر این اساس متقاضیان حمل بار در هر نقطه از شهر تهران قرار داشته باشند، میتوانند به باکیفیت ترین باربری با ارزان ترین تعرفه دسترسی داشته باشند. در راه ممتاز برای کلیه امور باربری ، بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر صادر می گردد که همین مورد موجب میشود که بار مشتریان بصورت کاملا ایمن و سالم در مقصد تحویل داده شود.

مقاله پیشنهادی : نیسان بار بین شهری تهران به شهرستان 

باربری نیسان بار بین شهری ارزان

باربری شهرستان به تهران با راه ممتاز

شهر تهران نه تنها از نظر تولیدی و صنعتی شهری پویاست بلکه بازار مصرف بسیاری خوبی برای شهرستانها به حساب می آید. بسیاری از تولیدات کشاورزی ، دامی ، صنعتی ، غذایی و … از شهرهای دیگر به سمت شهر تهران روانه می شوند تا در بازار مصرف این شهر بفروش برسند. در مجموعه راه ممتاز سفارش باربری شهرستان به تهران فراوان است و مشتریان ثابت و وفادار بسیاری از این باربری برای حمل بار خود استفاده می کنند. به متقاضیان حمل بار بین شهری پیشنهاد میشود برای باربری شهرستان به تهران از خدمات راه ممتاز استفاده کنند تا خیالشان از بابت ارسال کالایشان راحت باشد.

راه ممتاز در مراکز استانها دارای نمایندگی فعال و معتبر است و همین امر موجب ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان حمل و نقل شده است. متقاضیان حمل بار بین شهری در هر کجای کشور باشند، می توانند بار خود را به تهران یا شهرهای دیگر ارسال نمایند. در این باربری تمام مراحل حمل بار با رعایت استانداردهای لازم جهت باربری ایمن توسط نیروهای متخصص و باتجربه انجام میشود.

استفاده از خدمات باربری نیسان بار برگشتی

نیسان بار برگشتی از دیگر انواع باربری برون شهری با نیسان بار است که در هنگام برگشت راننده به مبدا چنانچه اعلام بار شود، صورت می گیرد. در این نوع از خدمات باربری هزینه کمتری از مشتری دریافت می شود. به همین دلیل به این نوع باربری، باربری ارزان و مقرون بصرفه می گویند.

در مجموعه راه ممتاز، حمل بارهای گوناگون با نیسان بار برگشتی صورت می گیرد که بعلت مزایای بسیار جزء پرطرفدارترین خودرو باربری در بین مشتریان تلقی می گردد. البته استفاده از نیسان بار به نوع بار، وزن و حجم بار بستگی دارد. چنانچه امکان حمل بار با این نوع وانت بار وجود نداشت از دیگر ماشینهای باربری استفاده می شود.

عوامل موثر بر تعرفه باربری بین شهری

تعرفه باربری برطبق نرخ اتحادیه باربری و بصورت سالیانه به کلیه فعالان در این حوزه اعلام می گردد. البته با توجه به عوامل موثر بر باربری، هزینه حمل بار بصورت نهایی مشخص می گردد و امکان تعیین تعرفه ثابتی برای انواع بارها وجود ندارد. از میان عوامل موثر بر تعرفه باربری میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نوع بار
  • حجم و وزن بار
  • مبدا و مقصد باربری برحسب کیلومتر
  • زمان باربری
  • نوع ماشین باربری ، تجهیزات و سوخت آن (بنزین یا گازوئیل سوز بودن ماشین بر هزینه موثر است)
  • مدت زمان بارگیری و تخلیه بار
  • فوریت در باربری
  • فصل باربری (نرخ کرایه فصل سرما و بارندگی با فصل گرما متفاوت است)
  • استفاده از کارگر برای حمل بار و بسته بندی
  • نوع جاده و مسافت باربری
  • استفاده یا عدم استفاده از بیمه باربری
  • و …

در باربری راه ممتاز تعرفه باربری برطبق نرخ اتحادیه باربری و با توجه به ویژگیهای بار محاسبه می گردد و جهت اطلاع از قیمت دقیق مشتریان می توانند با پشتیبانی این باربری تماس بگیرند. این امکان جهت متقاضیان حمل بار وجود دارد که پیش از ثبت درخواست باربری درباره هزینه باربری اطلاعات لازم را دریافت کنند. سپس با درنظر گرفتن بودجه و مقایسه نمودن هزینه باربریهای مختلف، انتخاب راحت تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید : وانت بار بین شهری شهرستان به تهران 

حمل اثاثیه منزل بین شهری با راه ممتاز

هزینه باربری با نیسان بار

هزینه باربری با نیسان بار با توجه به ویژگیهای بار مشخص میشود که عوامل موثر بر باربری نیز بر آن موثر است. پس نمی توان برای بارهای گوناگون با ویژگیهای متفاوت هزینه ثابتی در نظر گرفت. گروه حمل و نقل راه ممتاز با ارائه بهترین خدمات باربری، کمترین نرخ کرایه را برای حمل بار با وانت نیسان از مشتریان دریافت می نماید که این مورد موجب جلب اعتماد مشتریان این باربری شده است.

متقاضیان حمل بار می توانند با استفاده از خدمات باربری نیسان بار تهران به شهرستان، هزینه باربری خود را کاهش داده و در سریعترین زمان ممکن بار خود را در مقصد تحویل بگیرند چرا که حمل بار بین شهری با نیسان بار در مقایسه با دیگر خودروهای باربری (با ظرفیت 2 تن) سریعتر انجام می گردد.

شماره تلفن بهترین باربری نیسان بار بین شهری در ایران

دسترسی به شماره تلفن باربری جزء موارد با اهمیت برای متقاضیان حمل بار می باشد که با استفاده از آن میتوانند از نحوه حمل بار، هزینه باربری و خدمات مورد نیاز خود اطلاعات لازم را بدست آورند.

مشتریان باربری راه ممتاز با استفاده از شماره تلفن این باربری امکان برقراری ارتباط با کارشناسان راه ممتاز را دارند و به راحتی می توانند از خدمات باربری مطلع گردند و درخواست باربری خود را ثبت نمایند. از طریق تماس با شماره تلفن های 02166630603 و 02165812391 می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید و اعلام بار نمایید.

اعلام بار برای حمل بار نیسان بار بین شهری

برای اعلام بار در مجموعه باربری راه ممتاز مشتریان گرامی می توانند به کانالهای اعلام بار شهر خود مانند تهران ، تبریز ، اصفهان ، شیراز ، مشهد و قزوین وارد شده و با ثبت درخواست خود منتظر خودروی باربری متناسب با بار خود باشند. در این باربری در کمتر از یکساعت از اعلام بار خودروی باربری در محل بارگیری حاضر شده و پس از بارگیری ، باربری در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

همچنین رانندگان نیسان بار بین شهری می توانند جهت حمل اثاثیه منزل، کالاهای تولیدی و صنعتی و یا خرده بار در شبکه های اجتماعی راه ممتاز عضو شده و با ارائه مدارک مورد نیاز و تائید از طرف مجموعه ، بار مورد نظر را انتخاب کرده و آماده همکاری با این مجموعه شوند.

ثبت سریع درخواست باربری

امروزه بعلت مشغله های کاری و نیازهای روزمره، اغلب افراد علاقمند هستند که سریعترین راه را برای انجام کارهای خود انتخاب نمایند. این موضوع در مورد حمل و نقل بین شهری نیز صادق است. بنابراین یکی از مواردی که برای متقاضیان باربری بسیار حائز اهمیت است ، ثبت درخواست بصورت سریع با کمترین زمان ممکن است.

جهت ثبت سریع درخواست باربری در گروه حمل و نقل راه ممتاز می توانید با شماره تلفن های 02166630603 و 02165812391 تماس گرفته و اعلام بار نمایید. اپراتورهای مجموعه راه ممتاز پس از دریافت اطلاعات بار به شما اعلام قیمت خواهند نمود. چنانچه هزینه باربری مورد توافق شما باشد و درخواست خود را ثبت کنید خودروی باربری در عرض کمتر از یک ساعت در محل بارگیری آماده خواهد بود.

ارائه باکیفیت ترین خدمات باربری با نازل ترین تعرفه باربری، جزء مهمترین اهداف باربری راه ممتاز است. این مجموعه باربری همواره تلاش می کند که بهترین خدمات باربری را توسط نیروهای متخصص و حرفه ای به شما مشتریان ارائه نماید. پس از ثبت درخواست باربری ، در کمتر از یکساعت ماشین باربری که عمدتا نیسان بار ، وانت بار یا خاور است متناسب با وزن و حجم و دیگر ویژگیهای بار برای مشتریان ارسال می شود. در ضمن تفاوتی ندارد که شما در کدام نقطه از کشور درخواست حمل بار داشته باشید، چرا که اعزام ماشین باربری در باربری راه ممتاز برای کلیه مشتریان، در کمتر از یکساعت انجام می گردد .

حمل مواد غذایی فاسد شدنی با نیسان یخچال دار

ویژگی‌های منحصربفرد باربری راه ممتاز

  • ارائه خدمات باربری بین شهری با پوشش سراسری
  • هوشمند سازی سامانه صدور بارنامه
  • قیمت‌ دهی حقیقی و سریع
  • باربری ایمن و ارزان مطابق استانداردهای حمل و نقل بین شهری
  • صدور بیمه نامه معتبر و رسمی به درخواست مشتری برای همه امور باربری
  • ارائه بهترین خدمات باربری بصورت 24 ساعته
  • پایین نگهداشتن نرخ و تعرفه باربری بین شهری
  • اعزام نیروی حمل و بسته بندی با تجربه و حرفه ای
  • اعزام رانندگان باتجربه، راه بلد و قانونمند به رعایت کلیه نکات ایمنی و رانندگی مجاز جهت حفظ امنیت بار
  • استفاده از ماشینهای باربری مناسب جهت حمل و نقل بین شهری و سالم از نظر فنی و ظاهری

باربری نیسان بار ارزان با راه ممتاز

هزینه حمل بار جزء مسائلی است که همواره مورد توجه متقاضیان باربری است و گروه حمل و نقل راه ممتاز سعی نموده تا بهترین خدمات باربری را با پایین ترین نرخ باربری به مشتریان خود ارائه دهد. بصورتی که در بین مشتریان بعنوان معتبرترین باربری با تعرفه ارزان شناخته می شود.

در مجموعه باربری راه ممتاز کلیه امور مربوط به حمل بار بین شهری با انواع خودروهای باربری نظیر وانت بار و نیسان بار انجام می شود. بنابراین مشتریان بدون هیچ نگرانی می توانند از خدمات این باربری استفاده کنند.

استعلام قیمت از ویژگیهای انحصاری باربری راه ممتاز است که با این کار متقاضیان می توانند قیمت باربریهای گوناگون را با هم مقایسه کرده و این آگاهی را بدست آورند که هزینه باربری در راه ممتاز با توجه به نوع خدمات در پایین ترین حالت قرار دارد و به نوعی باربری ارزان محسوب می گردد.

چنانچه شما متقاضیان حمل بار بین شهری در دسته افرادی هستید که باربری باکیفیت و ایمن برایتان دارای اهمیت است، فقط با یکبار استفاده از خدمات باربری راه ممتاز، یکی از مشتریان دائمی ما خواهید شد. ارائه بهترین خدمات با کرایه مناسب و بالاترین کیفیت از ویژگیهای انحصاری باربری راه ممتاز محسوب می شود که بر همین اساس ، رضایت و اعتماد مشتریان این باربری در حال افزایش است.

در پایان می توان گفت که مجموعه باربری راه ممتاز با توجه به گسترش خدمات خود بصورت سراسری و در راستای ارتقاء خدمات خود در زمینه حمل و نقل بین شهری، به بزرگترین ناوگان سبک بار در ایران تبدیل شده است.

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا