آراد برندینگ

قیمت قیر معدنی و پلیمری

قیمت قیر معدنی و پلیمری

ماده سیاه و خمیری شکلی که در عایق ‌کاری رطوبت و ساخت آسفالت کاربرد دارد قیر می‌باشد گیلسونایت یک نوع قیر معدنی طبیعی می باشد که در معادن زیرزمینی به‌صورت ماده‌ای سیاه و سخت با سطح براق پیدا می شود.

قیر گرفته شده از نفت و یک هیدوکربن متراکم و چسبناک می باشد قیرها دونوع هستند یک قیر طبیعی که در زیر تپه ها و دریاچه های نفتی یافت می شود و دوم قیر تصفیه شده که از ته نشینی نفت خام به وجود می آید.

شما می توانید برای خرید اینترنتی انواع قیر با مشاوران آراد برندینگ ارتباط بگیرد تا شما را راهنمایی کنند تا بتوانید سفارش خود را با شرایط ویژه پرداخت نهایی کنید.

قیمت قیر معدنی و پلیمری

از قیر طبیعی می توان برای سوخت در کوره های اهنگری استفاده کرد همچنین قیرهای طبیعی در صنعت کک سازی که برای تولید پود قیر طبیعی و یا پود گیلسونایت کاربرد دارد استفاده می شود کک ماده ای با خالصی بالایی از میزان کربن و بدون خاکستر می باشد به همین علت به راحتی می سوزد.

قیمت قیر معدنی

عوامل گوناگونی بر قیمت قیر معدنی تاثیر می گذارد که شامل نوسانات ارزی، تحریمهای بین المللی و قوانین داخلی می باشد قیر از جمله محصولاتی می باشد که در بازار نفتی ایران به فروش می رسد ایران با داشتن معادن مختلف، این محصولات قیمت مناسب تری نسبت به کشورهای دیگر دارد.

قیمت قیر معدنی و پلیمری

قیر ها به دو روش اجرای مستقیم و دمیدن هوا بر اساس فرایند ادامه دار، تولید می شود.

قیر دارای خواص زیادی می باشد از جمله می توان تعقیر پذیری قیر بر اثر حرارت از سر سخت بودن وسفتی به شل و ابکی تعقیر می کند و در اثر پایین امدن حرارت دوباره سفت و سخت خواهد شد قیر حالت چسبندگی دارد نکته ی بعدی قیر مقاومت بالایی در برابر فشار و کشش دارد نکته بعدی قیر مقاومت زیادی در قبال سرما و گرما را دارد و دراخر قیر کاربرد زیادی در راه سازی و آسفالت جاده ها دارد.

تعاریف، ویژگی، و منابع قیر معدنی یا گیلسونایت متفاوت می باشد مواد قیری از نفت به خاطر داشتن منابع زیاد متنوع تر می باشند قیرها به سه منبع قیرهای طبیعی، قیرهای نفتی، قیرهای قطرانی تقسیم می شوند.

در رود بوتینا درشمال شرق یوتا قیرهای طبیعی یافت شده است قیر طبیعی مثل آسفالت طبیعی در آلبفاتیک و آروماتیک محلول می باشد قیر طبیعی در حالت سنگ ماده ای براق، مشکی می باشد و در حالت پودر رنگ آن تیره تر می باشد.

قیمت قیر پلیمری

هم اکنون در کشور ما به طور گسترده از قیر پلیمری اصلاح شده بدون نیاز به حرارت استفاده می شود و این محصول به سبب کارایی خوب و مناسب بودن قیمت قیر پلیمری مورد پسند متخصصان می باشد، این نوع قیر با افزودن پلیمرهای مختلف به قیر معمولی تولید می شود و به همین سبب به آن قیر اصلاح شده گفته می شود.

قیر پلیمری بدون نیاز به حرارت توسط مجموعه آراد برندینگ با قیمت ویژه و شگفت انگیز به فروش می رسد و شرایط مناسبی را فراهم ساخته ایم تا خریداران این قیر مخصوص در نقاط مختلف کشور بتوانند با هزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه آن را خریداری نمایند زیرا هدف ما جلب رضایت مشتریان این محصول در سراسر کشور می باشد، جهت بهره مندی از این خرید ویژه، لازم است محصولات مورد نظر در میزان معین ثبت سفارش شوند تا در اسرع وقت و با هزینه مناسب و رضایت بخش برای مشتریان ارسال گردند.

قیمت قیر معدنی و پلیمری

مصرف این نوع قیر در ساخت و سازهای مختلف با وجود صرف هزینه های اولیه بیشتر نسبت به قیر معمولی، به دلیل طول عمر بالایی که دارد بسیار مناسب است و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود و همچنین هزینه تعمیر و بهسازی را به میزان زیادی کاهش می دهد.

این نوع قیر به خصوص برای مناطقی که زمستانهای بسیار سرد و تابستانهای گرم دارند بسیار مناسب است زیرا از استحکام بالایی برخوردار است، مقاومت کششی بالای این محصول سبب شده است تا در برابر عوامل مختلف مانند فشار و وزن زیاد همچنان کیفیت خود را حفظ نماید و به راحتی دچار شکستگی نشود، در واقع این نوع قیر دارای خاصیت الاستیک می باشد و از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار است و به همین دلیل در برابر انقباض و انبساط زیاد به آن آسیب نمی رسد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا