آراد برندینگ

در کار خودم متخصص شدم و به ثروت رسیدم

در کار خودم متخصص شدم و به ثروت رسیدم

اکثر آدم‌ ها اهداف بسیار کوچکی اتخاذ می‌ کنند و از گذاشتن قدم های بلند می ترسند اما من توانستم گام بلندی در جهت بالا بردن توان مالی خود بردارم و در حوزه انگور کسب و کار خود را ارتقا داده و به ثروت رسیدم.

آب مقطر

آب مقطر نوعی آب است است که طی یک فرآیند خاص تمام ناخالصی های خود را از دست می دهد. این نوع آب مقطر با کمک دستگاه‌های خاصی جوشانده و تقطیر می‌شود و در آخر آب بدون گاز و ذرات معلق به دست می آید. میزان ناخالصی آب مقطر با توجه به فرایند طی شده مشخص می شود که می تواند تا حدود ۹۵ درصد هم خالص شود. آب مقطر 95 درصدی هیچ املاح معدنی در آن وجود ندارد و برای مصارف گوناگونی بسیار کاربرد دارد.

خیلی ها به اشتباه آب مقطر را آب شهری تصفیه شده تصور می‌کنند. اما این نوع آب با آب شهری تصفیه شده کاملاً متفاوت است آب تصفیه شده آبی است که از آلودگی ها و املاح خطرناک جداسازی شده است. در حالی که هنوز املاحی همچون کلسیم و منیزیم درون آن وجود دارد.

در کار خودم متخصص شدم و به ثروت رسیدم

آب مقطر خالص

آب مقطر را با جوشاندن آب و سپس متراکم ساختن بخار جمع شده به مایع تولید می کنند. این فرآیند آلودگی ها و مواد معدنی موجود در آب مقطر خالص را از بین می برد. برخی منابع ادعا می کنند که نوشیدن آب مقطر به سم زدایی بدن کمک کرده و سلامتی شما را بهبود می بخشد. برخی دیگر ادعا می کنند آب مقطر مواد معدنی بدن شما را شسته و می تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد. در حقیقت هیچ یک از این ادعاها کاملاً درست نیست. آب مقطر طعم خاصی ندارد یا در واقع اصلا طعمی ندارد و ممکن است طعم آن را دوست نداشته باشید در مقابل آب شهری که خوش طعم است.

آب مقطر بخار آب جوش است که خنک شده و به حالت مایع برگشته است. برخی از مردم ادعا می کنند آب مقطر خالص ترین آبی است که می توانید بنوشید. هر آبی فرقی نمی کند از چشمه طبیعی، آب مقطر یا شیر معمولی باشد، ممکن است دارای مقادیر کمی از مواد معدنی، باکتری، سموم دفع آفات و سایر آلاینده ها باشد. تقطیر باعث پاک شدن همه ناخالصی های آب می شود. همچنین بیش از 9/99 درصد مواد معدنی محلول در آب را از بین می برد.

در کار خودم متخصص شدم و به ثروت رسیدم

آب مقطر خوراکی

فرآیند تقطیر یک فرآیند طبیعی است، دقیقاً مانند چرخه آب زمین، که ناخالصی‌های موجود در آب را از بین می‌برد و آب مقطر خوراکی را در خالص‌ترین شکل خود باقی می‌گذارد. از آنجایی که در طی فرآیند تقطیر هیچ ماده ضدعفونی کننده یا مواد شیمیایی بالقوه مضر به آب اضافه نمی‌شود، نوشیدن آن بی خطر تلقی می‌شود. با این حال، موادی مفیدی در این فرآیند از آب خارج شده است که باعث نگرانی در مورد مصرف آب مقطر می‌شود.

فرآیند تقطیر در حذف مواد آلاینده از آب بسیار کارآمد است که تقریباً همه چیز را از بین می‌برد – از جمله مواد معدنی محلول در آب که برخی از آنها برای بدن بسیار مهم هستند. این مواد معدنی (که بعضاً به آنها الکترولیت گفته می‌شود) که نقش مهمی در علامت دهی به سلول‌ها را دارند، معمولاً از طریق غذایی که می‌خوریم به دست می‌آیند. با این وجود، آب به عنوان مهم‌ترین منبع برای تأمین این مواد معدنی به شمار می‌‌آید. جذب این مواد می‌تواند به میزان قابل توجهی بر روی سلامت جسم ما تأثیر بگذارد.

در کار خودم متخصص شدم و به ثروت رسیدم

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا