رپورتاژ آگهی

هاست وردپرس چیست؛ ۴ دلیل خرید آن

هاست وردپرس چیست؛ 4 دلیل خرید آن

هاست وردپرس چیست. اگر به فکر ساختن یک وب سایت با استفاده از وردپرس هستید، احتمالاً در مقطعی با میزبانی وردپرس مواجه شده اید..با انتخاب یک هاست با کیفیت وردپرس می‌توانید عملکرد سایت وردپرس خود را تا حد زیادی بهبود بخشید و در عین حال مزایای بیشتری را به خود اختصاص دهید. در این مقاله به شما خواهیم گفت هاست وردپرس چیست و در ادامه با دلایل خرید آن آشنا خواهیم شد.

میزبانی وردپرس چیست؟

میزبانی وردپرس چیست؟

میزبانی وب وردپرس میزبانی است که برای اجرای وردپرس بهینه شده است. ویژگی های اضافی ارائه شده بسته به نوع هاست وردپرسی که تهیه می کنید متفاوت خواهد بود. اما، به طور کلی به ویژگی هایی مانند نصب با یک کلیک مجهز می‌شود، بنابراین می‌توانید به سرعت وردپرس را در سایت خود نصب کنید، یا به روز رسانی خودکار هسته وردپرس را انجام دهید.

به طور کلی، هاست وردپرس دارای کارکنان پشتیبانی خواهد بود که نسبت به کارکنان میزبان استاندارد شما در مسائل فنی مرتبط با وردپرس مسلط هستند.

به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید وردپرس را اجرا کنید، داشتن میزبانی وردپرس الزامی‌نیست. شما می‌توانید وردپرس را بر روی هر نوعی از هاست از جمله با خرید هاست لینوکس اجرا کنید زیرا شرایط لازم برای اجرای وردپرس بسیار کم است. در واقع، تنها نیازهای فنی پشتیبانی در هاست وردپرس برای اجرای وردپرس شامل MySQL 5.0.15 یا بالاتر و PHP 5.2.4 یا بالاتر است.

با این حال، فقط به این دلیل که می‌توانید وردپرس را از نظر فنی روی هر میزبانی اجرا کنید، به این معنی نیست که این کار را انجام دهید. یک هاست وردپرس به شما کمک می‌کند تا از وب سایت خود بیشترین بهره را ببرید و سطوح بالاتری از عملکرد را از جمله ssl checker به شما ارائه دهد.

چرا از هاست‌های وردپرسی استفاده کنیم؟

وردپرس یک پلت فرم میزبانی قدرتمند و مقیاس پذیر برای ساخت هر نوع وب سایتی است. با این حال، سایت شما فقط بسته به ارائه دهنده میزبانی شما پایدار خواهد بود. این بدان معنی است که میزبانی وب را انتخاب کنید که تمام نکات و فنون وردپرس را بداند.

علاوه بر این، برخی از هاست های اختصاصی وردپرس وجود دارند که سرورهای خود را به طور خاص برای این پلتفرم بهینه می‌کنند. استفاده از هاست وردپرس که به خوبی با پلتفرمی‌که سایت شما در آن اجرا می‌شود کار می‌کند، می‌تواند منجر به افزایش عملکرد و زمان آپدیت و کاهش خطاها شود.

.

1- امنیت بالا

امنیت بالا

امنبت یکی از زمینه هایی است که به میزبانی وب وردپرس اجازه می‌دهد تا برتری یابد. با وردپرس، شما یک CMS امن دارید. با تمرکز بر وردپرس، شرکت میزبان شما می‌تواند اطمینان حاصل کند که تمام تهدیدات خاص وردپرس در نظر گرفته شده است. سپس آنها می‌توانند از شما در برابر این تهدیدات خاص محافظت کنند.

2- سرعت خوب و عملکرد بهتر

سرعت خوب و عملکرد بهتر

اگر یک سرور اشتراکی استاندارد دارید که ده‌ها سیستم مدیریت محتوا (CMS) را برای تامین نیاز صدها وب‌سایت اجرا می‌کند. بارگذاری همه این سیستم های مختلف می‌تواند عملکرد سرور را کاهش دهد.

با این حال، اگر سایت خود را بر روی یک سرور مخصوص وردپرس اجرا می‌کنید، وردپرس تنها سیستم مدیریت محتوا است که روی سرور بارگذاری شده است. این بدان معناست که سرور را می‌توان به طور خاص برای مدیریت وردپرس و استفاده صحیح از منابع آن پیکربندی کرد. این کار می‌تواند منجر به سرعت بیشتر شود، به این معنی که وب سایت شما سریعتر بارگیری می‌شود و به روز رسانی‌ها سریعتر نصب می‌شوند.

هنگام انتخاب یک برنامه میزبانی سنتی، شما مسئول بهینه سازی سروری هستید که روی آن هستید و باید اطمینان حاصل کنید که عملکرد آن آسیب نمی‌بیند. با یک برنامه میزبانی مدیریت شده، نیازی به نگرانی در مورد آن چیزها نیست. شرکت هاستینگ از منابع خود استفاده می‌کند و سایت شما را قادر می‌سازد در زمانی که ترافیک زیاد است سریع باقی بماند. چه کسی یک وب سایت سریع را دوست ندارد؟

3- به روز بودن

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که وقتی رایانه شما از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید سیستم عامل خود را ارتقا دهید، همیشه روی «یادآوری مجدد در فردا» کلیک می‌کنید، بهتر است از یک سرویس میزبانی مدیریت شده وردپرس استفاده کنید. بخشی از سرویس مدیریت شده شامل به روز رسانی خودکار سیستم وردپرس شما و هر افزونه است. به روز نگه داشتن سیستم و افزونه‌ها به جلوگیری از نقض امنیت وردپرس کمک می‌کند.

4- افزودن گواهینامه SSL

یک گواهی SSL با تمام برنامه های میزبانی وردپرس ارائه می‌شود و به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که از امنیت وب سایت شما اطمینان حاصل کنند. این بدان معنی است که وقتی افراد از وب سایت شما بازدید می‌کنند، قفل سبز رنگ در مرورگر ظاهر می‌شود. این امر به ویژه در صورتی مهم است که شما یک فروشگاه تجارت الکترونیک آنلاین دارید.

نتیجه گیری

پشت هر وب سایت موفقی یک ارائه دهنده میزبانی قدرتمند وجود دارد و سایت های وردپرس نیز از این قاعده مستثنی نیستند! اگر می‌خواهید وب‌سایت شما دارای عملکرد فوق‌العاده سریع، امنیت بسیار قوی باشد و دیگر باعث سردرد شما و تیمتان نشود، بهتر است آن را به یک میزبان وردپرس مدیریت شده منتقل کنید. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان مجرب و متخصصین وب رمز تماس حاصل نمایید.

.

4.7/5 - (3 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا